عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

سفر به مشهد مقدس

1393/8/9 16:53
نویسنده : مامان احسان
444 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه من

    روز 30 مهر ماه بابايي بليط گرفت براي مشهد و تا روز 4 آبان هم اونجا بوديم روزهاي خيلي خوبي بود هرچند كه خيلي هم شلوغ بود .بابايي هتل گرفته بود و انصافا هم هتل خوب وتميزي بود . موقع برگشت توي فرودگاه كلي گريه كردي آخه دلت براي امام رضا تنگ شده بود و التماس ميكردي كه مامان يك روز ديگه هم بمونيم .من خودم هم حس شمارو داشتم .مشهد تنها شهريه كه هر چند روز هم بموني بازهم موقع رفتن دلت ميگيره .

اين روزها سرم خيلي شلوغه دانشگاه و درس و خونه و كار و .... البته به قول بابايي چون اولشه هنوز عادت نكردم ولي واقعا وقت كم ميارم.

در ادامه هم عكسهاي سفرمون رو ميگدارم بفرماييد:

 

هرشب با گوشيه منو بابايي سرگرم بودي


يه روز رفتيم الماس شرق اونجا اصرار ميكردي كه بري سينماي چهار بعدي ولي من نگذاشتم آخع فيلمش ترسناك بود


و اين هم پسرك شيطون من

 پسر ما و جاي بازيه هميشگيش روي اپن آشپزخونه

واما خريدهاي احسان: دو دست لباس خوشگل يه كيف خوشگل و ماشينها و چراب خواب شلمان و البته كلي خوراكيهاي خوشمزه

و در آخر يه عكس خوشگل از روي ابرها

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

تا ابددونفره
10 آبان 93 11:19
سلام عزیزم.خوبیبه به همیشه به سفر و زیارتزیارتتون قبول باشه عزیزمبه به دوست جونم.خوشحال شدم از دیدنتونآخی حرم وای الماس شرقو خیلی دوست دارمعکست با دوچرخه خیلی خوشگل شده و عکس ابرا خیلی رویایی همیشه خوش باشی عزیزم
مامان احسان
پاسخ
ممنون عزیزم .ایشالله بزودی قسمت شما بشه .جات خالی خیلی خوب بودخودم هم عکس ابرها رو خیلی دوست دارم
مامان مریم
11 آبان 93 13:24
همیشه بسفردوستم
مامان احسان
پاسخ
ممنون مريم جون
محبوبه مامان الینا
14 آبان 93 10:00
زیارتت قبول عزیزم ایکاش همو میدیدیم قربون پسرم بشم که بهش خوش گذشته وای عکس آخر خیلی قشنگ و رویایی و از همه مهمتر عکس خواهر عزیزمو دیدم دلم وا شد خیلی دوست دارم
مامان احسان
پاسخ
ممنون خواهری کاشکی میشد که میدیدیم همدیگه رو خدانکنه خواهرآره خودم هم خیلی دوست دارم اون عکسوممنون خواهری منم عاشقتم
ستارگان آسمان من
18 آبان 93 1:13
زیارتت قبول باشه عزیزم
مامان احسان
پاسخ
انشالله قسمت شما بشه