عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

عموهای فیتیله ای

1393/7/25 19:27
نویسنده : مامان احسان
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه من

   دیشب سه نفری با هم رفتیم باشگاه تختی برای دیدن برنامه عموهای فیتیله ای خیلی شلوغ بود نشد که از نزدیک با عموها عکس بندازی ولی از همون بالا یه چندتایی عکس ازت انداختم که میگذارم برات .البته بعدش هم شام به پیشنهاد جنابعالی رفتیم رستوران ستاره شب .به قول خودت خیلی بهت خوش گذشت .همیشه شاد باشی گلم.

 

بر

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

محبوبه مامان الینا
26 مهر 93 8:00
سلام صبح بخیر معصومه جون چه عالی پس احسان عزیزم شب خوبی رو گذروندههمیشه شاد باشی و خوش پسر نازم
مامان احسان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
مانی محیا
26 مهر 93 13:18
سلام عزیزم من اومدم. عیدت پساپس مبارک. عذر م موجه دیگه گلم
مامان احسان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون.البته که موجه
تا ابددونفره
28 مهر 93 12:15
سلام عزیزم.خوبیبه به چه عالی.حسابی خوش گذشته پسهمیشه شاد و خوش باشید
مامان احسان
پاسخ
سلام نسترن جونم ممنون آره بد نبود ولی خیلی شلوغ بود
بانو
28 مهر 93 13:51
سلام مدل لباس پاییزی بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1136 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان آویسا و علی کوچولو
5 آبان 93 23:05
همیشه به شادی احسان جونم خوبی معصومه عزیزم دلم براتون تنگ شده .خوش باشید همیشه دوست خوبم
مامان احسان
پاسخ
سلام دوست مهربونم خوبيم خداروشكر دل ما هم براي شما تنگ شده
محبوبه مامان الینا
8 آبان 93 9:09
دلم تنگ شده حساااااااااابی
مامان احسان
پاسخ
من هم همينطور خواهري
مامان صدف
17 آبان 93 14:05
چقدر بچه ها از این جور جاها خوششون میاد. مرسی مامانی که گل پسری رو بردی عموهاب فیتیله ای رو ببینه
مامان احسان
پاسخ
آره خوب بود ولي خوب خيلي هم شلوغ بود