عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

تب لعنتی

1392/11/7 13:50
نویسنده : مامان احسان
397 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام ماه تابانمقلب

    روز سه شنبه هفته گذشته توی باشگاه اداره مسابقات دو و دارت و ... برگذار میشد که من شما رو هم با خودم بردم باشگاه .اونقدر با انرژی تشویقم میکردی که مسابقه دارت نفر دوم شدم دو هم مطمئنا اول میشدم ولی یه بی دقتی کردمو و ثانیه ها از دستم رفت خلاصه روز خیلی خوبی رو با هم گذروندیم ولی از فردای اون روز شما تب کردیو تا دیشب هم حال و روزت چندان مناسب نبود شنبه که مرخصی گرفتم و موندم پیشت دیروز و امروز رو هم خونه مامان جون موندی .فدای مهربونیت ،شبها کنار تختت میخوابیدم که حواسم بهت باشه البته مینشستم کنار تختت و سرم رو  کنار سرت میگذاشتم روی بالشتت ، تا صبح هر بار که از شدت تب بیدار میشدی با اون دستهای ناز کوچولوت بارها و بارها نازم میکردی و میگفتی مامانی دوستت دارم مامانی عاشقتم .بمیرم برات که حتی وقتی حالت هم خوب نیست عشق دادن به مامانی فراموشت نمیشه .من هم دوستت دارم گلم من هم عاشقتم مامانی و از خدای مهربون هم به خاطر داشتنت هزاران بار تشکر میکنم و ازش میخوام همیشه در پناه خودش حفظت کنه .عزیز دلم امروز حالت خیلی بهتره خدارو شکر دل مامان هزارتا برات تنگ شده یه کوچولو صبر کنی میام پیشتقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان آویسا
7 بهمن 92 13:53
ای جانم!چقدر این بچه مریض میشه.حتماً چشش کردند یه اسپند براش دود میکردی عزیزم.مراقبش باش انشاالله زود زودی خوب میشه
مامان احسان
پاسخ
ممنون نسرین جان چشم
محبوبه مامان الینا
8 بهمن 92 10:46
به به تبریک قهرمان خدا رو شکر احسان جون بهتر شده فدای این مهربونیها ش
مامان احسان
پاسخ
ممنون خاله همیشه مهربون
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
8 بهمن 92 11:22
سلام دوست ِ خوبم...
مامان احسان
پاسخ
سلام عزیزم دوست ناز و گلم
محبوبه مامان الینا
9 بهمن 92 8:36
سلام و صبح بخیر به خاهر مهربونم
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
12 بهمن 92 11:38
مامان احسان
پاسخ
سلام عزیزم مبارکه
مانی محیا
12 بهمن 92 13:43
مونا مامي كيانا
13 بهمن 92 10:25
خدا رو شكر كه بهتري ايشالا ديگه هيچوقت تب نياد سراغت يه دست جيغ هورااااااااااا به افتخار ماماني ورزشكار و قهرمان
مامان احسان
پاسخ
ممنون خاله مهربونم
مامان سيد محمد سپهر
14 بهمن 92 9:40
سلام خانومي.....من اسم احسان جان را خيلي وقته دادم..فقط به خاطر اينكه برنامه هاي دهه فجر و عيد ضبط مي شه ...ميمان فعلا دعوت نمي كنن....ولي مطمئن باش من پيگير هستم..چون مي خوام شما و گل پسر را از نزديك ببينم
مامان احسان
پاسخ
ممنون گلم مطمئنم به یادمون هستی
محبوبه مامان الینا
15 بهمن 92 7:22
سلام عسل خانومیصبح بخیر
مامان احسان
پاسخ
سلام عشقم صبح قشنگت بخیر
محبوبه مامان الینا
17 بهمن 92 8:59
سلام عزیزم خوبی؟
مامان احسان
پاسخ
لام عزیزم خدارو شکر
محبوبه مامان الینا
19 بهمن 92 10:17
مامان صدف
19 بهمن 92 10:19
سرما خوردگی سوغات زمستون برای بچه هاست. انشاء الله هر چه زودتر حالش خوب میشه و از دل نگرانی در میای عزیزم. صدف هم سینش داغونه. تا سرفه میکنه میاد به من میگه مامانی یه شربت پروسهان (پروسپان منظورشه) بده یخورم حالم خوب بشه.
مامان احسان
پاسخ
الهی احسان که عاشق شربت پروسپانه البته بهش میگه برگی چون عکس یه برگ روشه
مامان سمانه
21 بهمن 92 1:54
خاله فداي يه همچين پسر مهربون و با محبتي بشه ايشالا هيچ وقت تب نكني و بخندي. مامان جون شما هم حسابي ورزشكار بودين و ما خبر نداشتيم آفرين به اين همه استعداد
مامان احسان
پاسخ
نه بابا همچینا هم نیست خواهر