عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

مامان زود بیا

1392/10/25 15:32
نویسنده : مامان احسان
361 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام ماه منقلب

    طبق فرمایشات قبلی جناب عالی که فرموده بودید مامان زودتر بیا دنبالم دیروز حدود ساعت 1 بود که اومدم دم مهد دنبالت کلی ذوق کردیو به دوستات پز دادی که مامانم قبل از اینکه بخوابیم اومده دنبالم و با هم اومدیم اداره یکساعتی رو بازی کردی بعد با هم رفتیم شهریار اولش یه کیف برات خریدم که به قول خودت 4جیبه بعد یه سویشرت با نمک و بعذ هم یه شلوار و بعد هم دیدیم یه مغازه چرم فروشی کیف و کفشهاشو حراج کرده و من هم که میدونی وقتی کفش میبینم نمیتونم که نخرم و دوباره یه کفش دیگه خریدم و بعد سوار تاکسی شدیم و حرکت به سمت خونه به بابایی هم گفتیم سر جای همیشگی نیاد دنبالمون .ساعت حدود 5 بود که رسیدیم دم در خونه که گفتی مامان خواهش میکنم اجازه بده امروز دوچرخه سواری کنم ببین هنوز شب نشده و من هم قبول کردم و نیم ساعت هم دوچرخه سواری کردی و با هم رفتیم خونه و دوش گرفتیم تا اینکه بابایی اومد خونه و براش توضیح دادی که مامان خوب  و خوشگلم امروز هم برام خرید کرده هم اجازه داده که دوچرخه سواری کنم خلاصه حسابی راضی بودی فقط تنها ایرادی که داشت این بود که امروز صبح هم تقاضا داشتی که باز زود بیام دنبالت ولی مامانی چیکار کنم نمیشه عسلم ولی الان دلم پیشته و میدونم که تو هم همینطوری دوستت دارم ماهک منقلب

    

از این سویشرت به خاطر اون زیپ دهانش خوشت اومد  و  اون شلوار رو هم خودت باهاش ست کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
26 دی 92 8:15
چه خوب... چه مادرانه... بسلامتی و با دل خوش...
مامان احسان
پاسخ
مرسی گلم
محبوبه مامان الینا
26 دی 92 11:00
سلام معصومه جونصبح بخیر عزیزموای چه سویشرت بانمکی آفرین به احسان جوِن خوش سلیقه که چه خوب هم شلوار ست پیدا کرده واسش به مامانیِ خوش سلیقه ش رفته دیگهههه معصومه؟!!!!بازم کفش؟!!!!
مامان احسان
پاسخ
سلام گلم صبح شما هم بخیر ممنون از تعریفت .در مورد کفش هم که خودت بهتر میدونی اصلا موقع خرید نمیتونم جلوی خودمو بگیرم ولی وقتی میبرمش خونه و میخوامئ بگذارمش کنار کفشهام تازه میبینم که چند جفت نپوشیده دیگه هم دارم پشیمون میشم ولی پشیمونی چه سود
مامان آویسا
28 دی 92 9:17
مبارکت باشه عزیزم.خیلی خریدات خوشگله.منم از اون سویشرت ها میخوام کفش شما هم مبارک دوستم پس چرا عکسش رو نزاشتی
مامان احسان
پاسخ
ممنون نسرین جان
مامي كيانا
28 دی 92 11:04
مباركه به سلامتي واقعا سويشرتش خيلي ناز و بامزه و خوشگله خيلي خيلي معصومه جون خوب عكس كفشت رو هم ميذاشتي مارو گذاشتي تو خماري
مامان احسان
پاسخ
ممنون خاله جون .آخه گفتم بده دیگه عکس کفش خودمو هم بخوام اینجا بگذارم