عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

روز جهانی کودک

1392/7/16 10:15
نویسنده : مامان احسان
974 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه من روزت مبارکقلب

  امروز روز جهانیه کودکه و توی مهد برای شما جشن گرفتن خوش بگذره گلم .به امید روزی که همه کودکان دنیا لبهاشون خندون باشه و دلشون آروم.

روز جهانی کودک

پ.ن: دیروز وقتی از مهد تحویلت گرفتم یه بادکنک قلبیه قرمز که روش روز کودک رو تیریک گفته بود دستت بود با ماسک شکل جغد و یه کادوی طلایی .توی ماشین کادوت رو باز کردی .یه قمقمه آبی خوشگل بود .وقتی رسیدیم دم خونه و من از ماشین پیاده شدم بادکنکت رو دادی دستم که برات بیارم باد وحشتناکی میومد با اینکه خیلی محکه چسبیده بودمش از دستم در رفت و رفت بالا .بادکنک بالا میرفتو و تو داد میزدی و اشک میریختی .فدای چشمات بشم مامانی کلی ازت معذرت خواهی کردم هر چی بادکنک توی خونمون داشتیم بهت دادم ولی تو همچنان بادکنک خودتو میخواستی وقتی هم آرو م شدی آرزو کردی که کاش سوار بادکنکت بودیو  میرفتی توی آسمون .آخه مامانی نمیگی من دلم برات تنگ میشه .نمیگی مامان میمیره اگر لحظه ای از تو بی خبر باشه .پس گلم دیگه از این آرزو ها نکن . عکس هم که طبق معمول نذاشتی بندازم . دوستت دارم عشق من .همیشه برای من بمون مامانی .تو خورشید زندگیه من و بابایی هستی پس همیشه بتاب قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

محبوبه مامان الینا
16 مهر 92 11:42

همش واسه خواهر خودم و گل پسرم


ممنون خواهری
عمه ی آتنا
16 مهر 92 12:56
ین خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند ! روز کودک مبارک . . .
مامان صدف
16 مهر 92 12:58
روزت مبارک احسان جون. آرامش حق شماست. به امید روزی که تمام دنیا برای شما غرق در آرامش و امنیت باشه. آمین
محبوبه مامان الینا
17 مهر 92 8:51
سلام عزیزم صبح بخیر
مرجان مامان آران و باران
17 مهر 92 10:56
روزت مبارک خوشگلمممممممممممم
مامان آویسا
17 مهر 92 11:41
سلام عزیز خاله.روزت مبارک باشه. کادوهای خوشگلت هم مبارکت باشه با یه عالمه بوس
مامی کوروش
18 مهر 92 8:49
خوشگلم روزت مبارک
یه دونه براش از این هلیومی ها بگیر . اسباب بازی فروشی ها دارن


فریماه جون سلام دلم برات تنگ شده نمیدونم چرا وبت باز نمیشه ممنون که باز هم یادمون میکنی
محبوبه مامان الینا
18 مهر 92 9:01
وای چه آرزویی....عزیزم ناراحت نشو معصومه جون...اینجوری تفسیرش کن که احسان جون آرزوهای بالایی داره و به مدارج خیلی بالا میرسه شاید هم دانشمند علم نجوم یا فضا نورد یا .........بشه ...هان! پس از یه زاویه دیگه بهش نیگا کن قربون اون قلب مهربونت و نگرانیهای مادرانه ت بشم من انشاله خدا همه بچه ها رو در پناه خودش حفظ کنه آمین
مامان ماهان
18 مهر 92 21:20
هرقدر رفاقت بکنم می ارزی / اظهار صداقت بکنم می ارزی آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست / صدبار که یادت بکنم می ارزی تقديم به گل پسر نازاحسان
مامان سمانه
20 مهر 92 2:19
عزیز خاله روزت مبارک من فدای اون دل کوچیک و مهربونت بشم با اون آرزوهات امیدوارم همیشه بخندی و شاد باشی
نوشين مامان آريا
20 مهر 92 9:32
روزت مبارك عزيزم


ممنون نوشین جان روز مهر آریای نازم هم مبارک من هنوز هم نمیتونم وبتو باز کنم دلم براتون تنگ شده
محبوبه مامان الینا
20 مهر 92 9:46
سلام معصومه جون خوبی؟


خوبم گلم
مامان سيد محمد سپهر
20 مهر 92 14:01
الهي بادكنك بچه را باد دادي


تقصیر من نبود باد خیلی شدید بود
مامان سيد محمد سپهر
20 مهر 92 14:01
اگه محمد سپهر بود مي گفت: تو مامان خوبي نيستي
محبوبه مامان الینا
21 مهر 92 10:18
سلام عشقم
خوبی[قلب
اوضاع چطوره؟
چه خبره؟
سرت شلوغه
بازرس دارین؟
دلم واست یه ذره شده


محبوبه مامان الینا
21 مهر 92 10:21

تله پاتی رو حال کردی؟!!!!!!!!!
همزمان واسه هم کامنت دادیم



آره عزیزم
مامان نیروانا
21 مهر 92 10:36
معصومه جون، کاملاً درکت میکنم چون این صحنه ی بربادرفتن بادکنک برای نیروانام اتفاق افتاده ولی نه به این دردناکی که بادکنک هدیه ی روز کودکش باشه. قربون اشکای معصومانه ت برم احسان جون. عیبی نداره. من دعا میکنم یه بادکنک قلبی قرمز گنده ی خوشگل زودِ زود بهت هدیه بشه باز تا مامانی زیاد غصه نخوره.
عزیزدلم هماره شاد باشی برای دل مهربون مامان و بابا


سلام فریبا جون .چند تا بادکنک براش خریدم ولی قبول نکرد گفت اون فرق داشت بادکنک روز کودکم بود

محبوبه مامان الینا
21 مهر 92 13:35
الهی فداش شم چی شده؟سرما خورده؟ وای تو این اوضاع همینو کم داشتی معصومه جون! کاش همسرت تو این اوضاع مرخصی میگرفت پیش احسان تو خونه میموند تا هم بچه اذیت نشه هم شما به کارات برسی
مامان ماهان
22 مهر 92 8:53
محبوبه مامان الینا
22 مهر 92 13:54
سلام معصومه عزیزم احسان خوشگلم امروز بهتره؟ خیلی دوست دارم
محبوبه مامان الینا
23 مهر 92 10:43
سلام معصومه جون، بمیرم الهی صد در صد از مهده از بس که بی مسئولیت هستنفقط بلدن پول بگیرن



خدا نکنه خواهری .
ستارگان آسمان من
25 مهر 92 3:49
چقدر عکسای گل پسرت قشنگ شده
محبوبه مامان الینا
27 مهر 92 9:23
سلام معصومه جون عید گذشته مبارکخوش کذشت تعطیلات؟ احسان جون خوبه؟


خوش گذشت عزیزم ممنون احسان هم خوبه خدا رو شکر عید شما هم مبارک
محبوبه مامان الینا
27 مهر 92 11:01
چه عالی پس کولاک بوده آخر هفته تون وای گفتی خواب! چقدر دلم میخواد یه روز کامل بخوابم
محبوبه مامان الینا
27 مهر 92 11:44
وااااااااای عاشق لالایی هستم
حالا جالبه واسه الینا که میخونم دوست نداره ببین صدام چه وضعیه!
میگم معصومه جون واقعا حس خواهری نسبت بهت دارمجالبه اسمهامون هم هم وزنه همه


میبوسمت هزار تا خواهر گلم
مانی محیا
27 مهر 92 13:26
سلام جیگر جان. کمک نمیخوای واسه پست جدید؟؟. درخدمتیم.باباکجایی.


سلام عسل .راستش نمیدونم چرا حوصله ندارم
محمد
27 مهر 92 21:41
فروشگاه اينترنتي شال با انواع شال هاي زيبا شال عشق ، شال ولنتاين ، شال تزييني و شال باب اسفنجي و غيره . http://redheart.hamvar.ir