عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

لباس فرم جدید

1392/6/26 9:16
نویسنده : مامان احسان
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه من قلب

     دیروز لباس فرم جدیدتون رو تحویل گرفتم .مادر های دوستهات از رنگش و طرحش راضی نبودن ولی عزیزم به تو همه رنگ میاد مثل فرشته ها شدی وقتی لباستو پوشیدی .یه روبان هم چند روزی هست که بستن به دست راستتون تا دست راست و چپ رو بشناسید اونها نمیدونستن که شما خیلی وقته که چپ و راست رو تشخیص میدی ولی هر کاری میکنم اون روبان رو بازش کنم اجازه نمیدی .عاشقتم عسلکمقلب .این دوسه تا عکس که با ژستهایی که خودت میگرفتی ازت انداختم .دوستت دارم مامانی .قلب

این هم عکس پارسال .ماه من یکسال بزرگتر و مرد تر شدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامی کوروش
26 شهریور 92 9:56
ماشا... به این پسر ناز و خوش تیپ
چه لباس خوشرنگی ، چه عجب فهمیدند که بچه ها نباید لباسهای تیره و بدرنگ بپوشن
خدایی نسل سوخته کمه واسه ما جزغاله شدیم واقعا !


واقعا همینطوره
مامان آویسا
26 شهریور 92 10:03
آدم خوش تیپ هر چی بپوشه خوش تیپه میگی نه نگا کن
خوش باشی گلم


ممنون خاله نسرین عزیز
مانی محیا
26 شهریور 92 10:34
نازی چه خوشتل. بقول فریماه جون چه عجب. رنگ شاد واسه پسرا؟؟؟ آقا دکتر بشه الهی


ممنون خاله جونی محیا جون هم همینطور
محبوبه مامان الینا
27 شهریور 92 8:28
ای جونم چقدر نازی تو خاله جون ماشاله هزار ماشاله
مامان سيد محمد سپهر
30 شهریور 92 10:29
عزيزم لباس فرمت مبارك.........خيلي بهت مي ياد خاله جون


باز هم ممنون خاله