عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

تعطیلات

1392/5/21 10:07
نویسنده : مامان احسان
491 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه من

     عزیزم ببخش که اینروزها سرم خیلی شلوغه و نمیتونم هر روز برات بنویسم مامانی .

روز پنج شنبه با همدیگه از خواب بیدار شدیم و بعد از صبحانه دادن به شما با هم رفتیم شهریار به قصد خرید مانتو.تا ظهر کلی با هم گشتیم و من برای شما کلی خرید کردم و دریغ از پیدا کردن یه مانتو برای خودم . خلاصه ظهر بود که با هم برگشتیم خونه .روز جمعه که عید هم بود قرار بود صبحش بریم خونه مامان بزرگ اینا و شب هم شام بریم خونه دایی حسین اینا و با علیرضا  و هدی خداحافظی کنیم ( باز هم مهاجرت به آمریکا).مامان بزرگ اینا که خونه نبودن و نشد که بریم خونشون ولی بعد از ظهر با هم رفتیم خونه دایی حسین اینا خیلی شب دلگیری بود کلی گریه زاری کردیمو البته بزن و برقص هم و نیمه های شب بود که برگشتیم خونه .شنبه هم شما و بابایی با هم موندید خونه و من با باباجون و مامان جون اینا رفتم مراسم ختم خاله جون (خاله بابا جون).وقتی برگشتم کلی خودتو برام لوس کردیو اعتراض به اینکه چرا شما رو با خودم نبرده بودم .اینروزها خیلی مهربون شدی گلم البته قبلا هم بودیها ولی تازگی ها بیش از حد ابرازش میکنی.شبها که کنار هم میخوابیم یه عالمه بوسم میکنی بعد با اون دستهای ناز کوچولوت صورتمو ناز میکنی و حسابی مامانی رو میبری روی ابرها .دوستت دارم عسلکم .عاشقتم نازکم .چند روزی هم هست که تمام وقت میگذارمت مهد و شما هم خدا روشکر راضی هستی .آخه وقتی میاوردمت اداره هم خسته میشدی هم اینکه با بعضی از همکارها سر و کله میزدی و من خیلی ناراحت میشدم از ناراحتیت .مامانی خیلی دوستت دارم و امیدوارم هر روز شاهد بالندگی و موفقیتت باشم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامی کوروش
21 مرداد 92 10:45
خصوصی
مامان صدف
22 مرداد 92 13:09
سلام احسان جون. دلم برات تنگ شده بود خاله. خیلی وقت بود به وبلاگت سر نزده بودم. چه بزرگ شدی خاله
محبوبه مامان الینا
23 مرداد 92 7:21
بله باز هم مهاجرت! من هم اگه شرایطشو داشتم........... باور کن دوستم ای جان که احسان جون خاله اینقدر مهربونه و به مامانش محبت میکنه راستی معصومه جون بدو خصوصی یه سوال مهم دارم
محبوبه مامان الینا
23 مرداد 92 10:22
مانی محیا
23 مرداد 92 11:49
سلام جیگرای من.. خوبین؟؟؟


خدا رو شکر عزیزم
محبوبه مامان الینا
26 مرداد 92 8:08
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام
عزیزمی


شما هم همینطور گل من