عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

تب و تاب تولد و آرایشگاه خانوم گونه

1392/4/5 8:45
نویسنده : مامان احسان
912 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرد کوچولوی مامانقلب

  چند روزیه که حسابی حال و هوای تولد داریو پشت سر هم از من میپرسی کی تولدته و هر روز یک کادو طلب میکنی . امروز هم برات وقت گرفتم که ببرمت برای اولین بار آرایشگاه تا موهاتو کوتاه کنم البته آرایشگاه زنانه یا بهتره به زبون خودت بگم : آرایشگاه خانوم گونه .هرچی اصرار میکنم که بری آرایشگاه مردونه میگی نه من مرد کوچولو هستم باید برم آرایشگاه خانوم گونه .حالا امیدوارم اونجا که میریم بازی در نیاریو بگذاری موهاتو کوتاه کنن . امروز توی راه برگشت از مهد به اداره کلی بهم حال دادی و گفتی مامان دوستت دارم عاشقتم .اندازه هوا دوستتت دارم و من ازت پرسیدم چرا اندازه هوا و شما جواب دادی چونکه هوا خیلی درازههههههه.نیشخند

پی نوشت: مثل ماه نشستی روی صندلی آرایشگاه و خاله آرایشگاه موهاتو کوتاه کرد هر چند که من زیاد از کوتاه کردنش خوشم نیومد ولی خوب همین که تو بهانه نگرفتی و موهات مرتب شد هزار بار خدارو شکر میکنم یه عکس درست حسابی هم که نگذاشتی بندازم یکی دو تا تار هست که سر فرصت میگذارمشون .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زری مامان مهدیار
6 تیر 92 11:50
موهات مبارک
بی صبرانه منتظریم عکسای جدیدت رو ببینیم
مامانی به احسان جونم بگو که ما منتظریم عکساش رو ببینیم شاید راضی بشه ازش عکس بندازی
راستی عکس با کت شلوارش رو هم بذار


گذاشتیم خاله بفرمایید با کت و شلوار هم بعدا میگذارم
نوشين مامان آريا
8 تیر 92 10:33
موهات مبارك باشه عزيز دلم پيشاپيش هم تولدت مبارك انشااله 120 ساله بشي با تمام آرزوهاي برآورده شده


ممنون نوشین از تمام لطف و محبتی که به ما دارید