عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

اوشین

1392/3/12 8:32
نویسنده : مامان احسان
1,801 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام عسلی مامان قلب

     هر روز بعد از ظهر ظهر که میریم خونه هر چند دقیقه یکبار سوال میکنی مامان پس کی اوشین شروع میشه و تا ساعت 10 به انتظار میشینی تا سریال مورد علاقه ات شروع بشه و تا تموم هم نشه به هیچ وجه راضی نمیشی که بخوابی و این برای من خیلی جالبه چون فکر میکردم چون ما زمان بچگیمون این سریال رو دیدیم الان با دیدنش اینقدر حس خوبی داریم ولی وقتی دیدم شما هم علاقه نشون میدی فهمیدم که این سریال واقعا قشنگ و دوست داشتنیه و زمان این سریال تنها موقعیه که تو آروم یکجا میشینی و منو سوال پیچم نمیکنی .عاشقتم مامانی قلب.این هم عکسهای اوشین اون زمان و حالا:

قلبقلبقلبقلبقلبفدای اون چشمات عسلیقلبقلبقلبقلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مانی محیا
12 خرداد 92 8:50
سلام جدا؟؟؟ کی و چه شبکه ای میده دوست دارم ببینم آخه اونموقع تلویزیون ما سیاه سفید بوده..


تلویزیون ما هم سیاه و سفید بود تازه اکثر اوقات هم برق میرفت و ما میرفتیم توی ماشین بابام از رادیو اوشین گوش میدادیم .شبکه تماشا
نوشين مامان آريا
12 خرداد 92 10:16
پسر ناز حالا براي خودش سريال داره هزار تا بوس مامان جون ازت بگيره
راستي ياد يه خاطره اوفتادم گذشته ها كه اين سريالو ميداد با دوستم مي رفتيم كه صدام زد نوشين نوشين يه دفعه يه بچه كه با مادرش ميرفت گفت مامان مامان اوشينه اوشينه


چه جالب. نوشین جان من نمیتونم برات کامنت بگذارم
مامی کوروش
12 خرداد 92 11:15
منم تو فا/رس دیدم و کلی تجدید خاطره کردم
محبوبه مامان الینا
13 خرداد 92 8:01
سلام عزززززززززززززیزمصبح بخیر...پس کامنت من کو؟

سلام گلم مگه کامنت گذاشته بودی؟
محبوبه مامان الینا
13 خرداد 92 8:51
آره نوشته بودم عاشق عکس احسان شدم و اینکه مگه اوشین پخش میشه مجدد؟ کی و کدوم کانال؟
محبوبه مامان الینا
13 خرداد 92 11:26
خصوصی
محبوبه مامان الینا
13 خرداد 92 11:30
راستی میتونم یه زحمت بهت بدم؟


محبوبه مامان الینا
13 خرداد 92 11:30
شرمنده تیک خصوصی نزدم لطفا کامنت قبل رو تایید نکن
محبوبه مامان الینا
13 خرداد 92 14:17
باز هم خصوصی
مامانی درسا
15 خرداد 92 3:48
عزیزم ....... خیلی خوب بود و تا الان هم هست ........ عزیزمو ببوس
زری مامان مهدیار
6 تیر 92 11:44
برعکس مهدیار که از اوشین اصلاً خوشش نمیاد
و تا از دست من ناراحت می شه می گه به بابا می گم اوشین رو از تلویزیون حذف کنه


ای پسر بلاچه