عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

خاطرات مسافرت

1392/3/7 11:32
نویسنده : مامان احسان

سلام نفسیقلب

روز شنبه ساعت 7 صبح از خونه براه افتادیم به سمت انزلی و ساعت حدودای 12 رسیدیم دهکده ساحلی .خیلی جای با صفا و خوشگلی بود .رفتیم دفتر بانک و کلید ویلا و ملافه گرفتیمو و رفتیم ویلا  .انصافا تمیز و مرتب بود و همینطور بزرگ حیف شد که تنها رفته بودیم اگر دو سه خانواده بودیم بیشتر خوش میگذشت ولی بخاطر زمان امتحانات هیچ کس نمیتونست با ما همراه بشه .اون روز بعد از ظهر رفتیم کنار دریا هوا بسیار عالی و گرم بود کلی توی دریا آب بازی کردیم حیف که اون روز دوربین همراهم نبود .روز بعد هم صبح رو رفتیم کنار دریا وبعد از ظهر هم قایق سواری و مرداب انزلی که بسار زیبا بود ناهار و شام ها هم که یک رستوران خیلی خوب همونجا بود که میرفتیم و همش غذاهای خوشمزه محلی میل مینمودیم . روز سوم دوشنبه هوا سرد و بارونی بود که ما مجبور شدیم بمونین توی ویلا و بیرون نریم ولی سه شنبه که هوا خیلی بهتر بود رفتیم به سمت آستارا . عجب جاده ای بود زیبا و رویایی .من اگر هر روز رو هم شمال باشم باز هم برام تازگی داره و اونجا کلا اخلاق و روحیاتم عوض میشه .ظهر که به آستارا رسیدیم راه افتادیم توی بازارها.هیچ چیز بدرد بخوری یافت نمیشد به جز تیشرتو و لباسهای تریکو .با همه این احوال کلی خرید کردیم .البته میدونید که من با خرید زنده ام نیشخندحالا هر چی میخواد باشه .بعد از ظهر هم برگشتیم به سمت انزلی .چهارشنبه رفتیم ساحل گیسوم اونجا هم کلی خوش گذروندیو بعد برگشتیم انزلی ویلا رو تحویل دادیمو و رفتیم لاهیجان شب هم همونجا ویلا گرفتیمو و رفتیم بام سبز و شهربازی و تله کابین و یکساعت پیاده روی به دور دریاچه اون شب هم کلی بهت خوش گذشت جیگر مامان .صبح هم از اونجایی که شب توبی شهر بازی کلی خوش گذشته بود بهت دوباره رفتیم شهربازی .نزدیکیهای ظهر بود که براه افتادیم به سمت تهران ولی توی راه هم کلی بازی و گردشو تفریح شب بود که رسیدیم به خونه که دیدم گریه ات دراومده و میگی من نمیام خونه باید برگردیم لاهیجان من میخوام برم شهر بازی .خلاصه سفر خیلی خوبی بود یک هفته مرخصی و استراحت لبخند

آستاراآستارادرخت انبه جنگلیبام سبز لاهیجانبام سبز لاهیجانبندر انزلیبندر انزلیمرداب انزلیبام سبز لاهیجان شهربازی

و در ادامه هنر گل پسر قند عسل عکاس کوشولو :

ساحل گیسومشهربازی لاهیجانبام سبز لاهیجان مردبا انزلیتله کابین لاهیجان

واین هم عکسهایی که عکاس کوشولو از ما انداخته :

مامی کوروش
همیشه به سفر و خوشی عزیزم
خدا رو شکر به احسان جون و شما خوش گذشته
مثل اینکه همسر شما همکار منه !
عکسها رو گذاشتی خبر بده لدفن
جواب سوالاتت رو هم دادم عزیزم

ممنون دوستم حتما امروز که وقت نشد
محبوبه مامان الینا
سلاااااااااااااام معصومه عزیزمبه به سفری و دریایی و جنگلی و شمالی و استراحتی و عشق و حالیهمیشه به شادی و تفریح منتظر عکسها هستیم عزیزم
مامان سيد محمد سپهر
محمد سپهر هم در مورد انتخابات نظرش را گفت....به روزيم خوشحالم كه سفر بهتون خوش گذشت..
محبوبه مامان الینا
وااااااااااااااااااااااای روحم تااااااااااااازه شد چه منظره های زیبایی و چه خانواده خوشگل و دوست داشتنییماشاله هزار ماشاله همه عکسها یکی از یکی قشنگترن مخصوصا هنر عکاسی احسان جون نازم همیشه شاد و خندون باشید انشاله خواهر جونی خودم
خصوصی داری عزیزم

هميشه به سفر عزيزمممممممژژعكساتون خيلي قشنگ بود ايشالا هميشه شاد باشيد
سلااااااااااااااام عزززززززززززززیزززززززززم
نوشين مامان آريا
ايشااله هميشه همگي به سفرهاي خوب و شاد باشيد بخصوص پسر گلمون احسان جون كه ماشااله خيلي ناز شده راستي ماماني نميدونم قبلا پرسيدم يا نه احسان جونو از كي مهد نوشتيد و اينكه راحت قبول كرد ممنون ميشم

عزیزم من نمیتونم برات نظر بگذارمنمیدونم چرا
مانی محیا
سلام عزیزم.. به به چه دوست خوشگلی دارم من... من قیافتو از رو عکسای مکت یادم مونده بود.. .

مرسی گلم
مامان آویسا
سلام عزیزم انشاالله همیشه به شادی و مسافرت. نمی دونم کامنتم ارسال می شه یا نه ولی در هر صورت همیشه خوش باشید.معصومه جان اون درخت میوه به قول ما شمالی ها اسمش ازگیل و بعضی ها هم در تهران بهش می گن گلابی کوهی. حق با کیه نمی دونم. در هر حال منم عاشق انزلی ام مخصوصاٌ غروب هاش. نگفتی کدوم بانکی
سلام عزیزم.ممنون که به وب ما سر می زنید. ببخشید قصد دخالت نداشتم. چون همسرم هم بانکی بود پرسیدم و جالب اینکه ایشون هم تو بانک ملت مشغولند. منم تو دانشگاه شهید بهشتی کار می کنم خلاصه اگه کاری داشتید ما در خدمت هستیم [hr

ممنون عزیزم
خاله مریم
انشالله همیشه به سفر و گردش! عکسا عالی بودند.