عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

شیطون

1391/11/30 8:49
نویسنده : مامان احسان
552 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زبل خان مامانچشمک

    چند روزیه یاد گرفتی هر کار بدی که میکنی و ما بهت اعتراض میکنیم که نکن کار بدیه سریع جواب میدی آخه چیکار کنم من که نمیخوام کار بدی بکنم شیطون رفته توی جلدم اونوقته که من بهت میگم به شیطون بگو بره خونشون ! شما هم میگی آخه چسبیده به شکمم ولم نمیکنه چیکار کنم خوب اگه شما میتونی بیا از من جدا بکنش! نیشخندآخه زبل خان من از دست شما چیکار کنم که اینقدر شیرین زبون و با هوشی میمیرم برای حرف زدنت ناقلای مامانخنده

امروز هم توی مهدتون دوباره عکسبرداری دارید با موضوع نوروز ( پیشواز رفتن )خوش بگذره گل مادرقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

مامان کوثری
30 بهمن 91 9:11
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
30 بهمن 91 15:51
1. قالب نو مبارک 2. عجب شطونی چرا می ره تو جلد احسان جون 3. مطمئنم عکس ها مثل همیشه زیبا خواهند بود 4. خصوصی دارید 5. با پست 63 و 64 بروزیم
محبوبه مامان الینا
1 اسفند 91 7:43
امان از دست این ورورجکا با این زبون زدنشون بووووووووووس برای احسان عزیز لاااااااااااااااو برای دوست خوبم
محبوبه مامان الینا
1 اسفند 91 9:27
با کما میل عزیزماتفاقا من خواهر ندارم و دو تا داداش دارم خوشحال میشم با هم دوست و خواهر باشیم
محبوبه مامان الینا
1 اسفند 91 11:00
وااااااااای چه جالب هردو59-اسامی هموزن-دو تا داداش-یک بچه-شاغل قراردادی... میگ نکنه خواهر دوقلو هستیم
محبوبه مامان الینا
1 اسفند 91 11:16
میدونی چطور میشه از نی نی گپ استفاده کرد؟هر وقت آزاد بودیم هردومون از اون طریق با هم چت کنیم
محبوبه مامان الینا
1 اسفند 91 11:31
آره من هم این مشکلو دارم هم اینجا هم خونه احسانو ببوس عزیزم
مامان نفس
1 اسفند 91 13:14
ای جونم که انقده قشنگ مامانی رو میپیچونی عزززززززززیزم
مرجان مامان آران
1 اسفند 91 17:04
واییییییییی خدا عجب پسر عاقل و شیرین زبونی این جیگرررررررر هزار ماشالا فداتش ششم
زری مامان مهدیار
1 اسفند 91 21:11
اتفاقاً خاله جون شیطونه به شکم منم چسبیده و ولم نمی کنه
زری مامان مهدیار
1 اسفند 91 21:12
خصوصی مامان جونی
نوشین مامان آریا
2 اسفند 91 1:54
پسر شیرین زبون روز به روز شیرین تر می شی عزیزم قربونت برم میدونی چرا شیطونه به شیممت چسبیده چون خوشمزه ست ایشااله جشن عید نوروز تو مهد بهت خوش بگذره
محبوبه مامان الینا
2 اسفند 91 10:50
سلام خواهر مهربونم.صبح بخیر.امیدوارم خدا محاترین آرزوتو برآورده کنه عزیزم


ممنون گلم
نیلوفر
3 اسفند 91 15:48
___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
محبوبه مامان الینا
5 اسفند 91 8:00
سلااااااااام صبح بخیر عزیزم
زری مامان مهدیار
6 اسفند 91 9:34
مرسی مامانی نازنین که به یادمی
شکر خدا بد نیستم ولی حوصله ی پست گذاشتن ندارم
خیلی دلم برای نی نی وبلاگ و دوستای عزیزم تنگ شده


خدا روشکر
محبوبه مامان الینا
6 اسفند 91 11:02
سلام به خواهر جون باوفا و عزیزم دیروز نبودی؟دلتنگ شدیم
مامان صدف
7 اسفند 91 11:21
حالا خوبه چسبیه به شکمش به جای دیگه نچسبیده
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
7 اسفند 91 11:51
سلام دوست گلم با چند تا پست جدید بروزیم و منتظر شما
محبوبه مامان الینا
7 اسفند 91 12:07
دوووووووست دارم .بوووووووووس
محبوبه مامان الینا
8 اسفند 91 10:31
سلاو خواهر جون.خوبی عزیزم؟گل پسر چطوره؟
محبوبه مامان الینا
9 اسفند 91 10:24
واااااااااااای عزیزم حسابی مراقب احسان جون باش آخه یه ویروس جدید شایع شده و تو دوسه مرحله بچه رو مریض میکنه
دعا میکنم زودتر خوب شه گل پسرمون.بهتره چند روز نزاریش مهد خواهر جونم...


چشم چند روزی نمیارمش و زحمت میدم به مامانم
هیراد و عمه لیلاش
9 اسفند 91 13:27
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیائید و کمکش کنیدآرزومند آرزوهای شما
نرگس مامان باران
20 فروردین 92 11:16
سلام عزیزم سال نو مبارک دخمل من باران مظفری تا جشنواره اتلیه سها شرکت کرده ممنون میشم به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید و امتیاز 5 رو بدهید ایشالا بتونم جبران کنم http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6