عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

تعطیلی و باز هم مریضی

1391/9/18 13:16
نویسنده : مامان احسان
425 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانقلب

     این چند روزی که تعطیل بود همش مریض بودی عسلکم تب داشتی و سرفه های شدید میکردی دکتر هم که رفتیم گفت دوباره عفونت ریه کردی . مامانی قلبم درد گرفت .چرا خوب نمیشی گل مامان امروز هم با خودم آوردمت اداره آخه دکتر گفت چند روزی بهتر که نری مهد .گلم نگرانتم .دردهات به جونم  .زودتر خوب شو پسرم ناراحت

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مانی محیا
18 آذر 91 14:32
ایشاله هرچه زودتر بهبودی کامل


آمین
زری مامان مهدیار
18 آذر 91 18:30
عزیزمممممممممم ایشالا زودی خوب بشه باور کن من هم از خوندنش قلبم درد گرفت
محبوبه مامان الینا
19 آذر 91 9:15
عزززززززیزم انشا اله زودتر خوب شی
نوشين مامان آريا
19 آذر 91 9:55
عزيزم ايشااله زودتر حالت بهتر شه . ريه كه درگير ميشه خيلي بده. آريا هم چون ريه حساسي داره بيشتر وقتها كه سرما ميخوره ريه اش درگير ميشه مجبوره از اسپري استفاده كنه. نازپسرو ببوس زودخوب ميشي عزيزم
مامان سيد محمد سپهر
20 آذر 91 12:07
عزيزم انشاء الله گل پسري هرچه زودتر خوب بشه
مامان نيروانا
20 آذر 91 13:40
اي من فدات احسانم،‌دعا ميكنم زود ِ زود خوب بشي خاله
عزيز من دعا ميكنم احسانِ‌گلم شفا پيدا كنه،‌منو ببخش اگه اينروزا بهت سر نزدم و احوالي نپرسيدم. به حساب گرفتاريام بذار عزيزم. خيلي دوسِت دارم و با تمام وجود دعا ميكنم پست بعدي خبر ِ خوب شدنِ احسانم رو داشته باشه


ممنونم فریبای گلم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
20 آذر 91 15:19
خدا سلامتی بده دوست گلم با سه تا پست جدید 46-47-48 بروزیم