عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

محرم

1391/9/6 10:01
نویسنده : مامان احسان
511 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

السلام عليک يا ابا عبدالله الحسين

 یا حسین:

 سرخی شهادت تو ناپیدا بود

 عشق تو امام کربلا زیبا بود

تنها سبب زندگی دین قطعاً

پیغام نماز ظهر عاشورا بود

 

  اینروزها  کلا حال و هوای محرم داشتید شعر درباره محرم ،داستان ، کاردستی و... خلاصه حسابی آماده بودی برای رفتن به مجالس عزاداری و سینه زنی و هر چند ساعت یکبار میپرسیدی کی میریم هیئت .روز تاسوعا عزیز اینا ( مامان بزرگ من) نذری داشتن رفتیم اونجا .همونجا تصمیم گرفتم روز عاشورا شل زرد بپزم و همین کار رو هم کردم صبح زود بیدار شدم و تا ساعت نه آماده کردم توی ظرف ریختمو بردیم بیرون پخش کردیم .مامان قربونت بره که برای همسایه ها رو شما بردی . اینم عکسهای دیروز:

اون ظرف کوچولو هم که دستته خودت تزیینش کردی:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

نوشين مامان آريا
6 آذر 91 10:52
قبول باشه ايشااله. كوچولوي ناز خسته نباشي دستت درد نكنه به مامان جون كمك كردي


ممنون خاله نوشین مهربون
مامان سيد محمد سپهر
6 آذر 91 14:28
سلام دوستم .سيد محمد سپهر تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 51 هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داری به پسرم و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدی. اینم لینکش: http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php ممنونممممممممممم
مامان سيد محمد سپهر
6 آذر 91 14:29
قبول باشه دست احسان عزيز هم درد نكنه


ممنون
علی خوشتیپ
6 آذر 91 15:09
سلام خاله جون .عزاداریهاتون قبول.من تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کردم...کدم 35 هست اگه دوست داشتین به من و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدین
ممنونم



سلام قبل از این که بگید ما به شما رای دادیم
ثمین
6 آذر 91 16:16
سلام عزیزم
لینک شدین! احسان جان به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی


ممنون ثمین جان
مامان نيروانا
7 آذر 91 8:57
قبول باشه احسان جان،‌ قبول باشه ماماني! چه خوشگل و خوشرنگ شدن مامان هنرمند،‌ آدم هوس ميكنه،‌به به
محبوبه مامان الینا
7 آذر 91 11:43
ااااااااای جونم بزرگ مرد کوچکمون واسه امام حسین عزادار شده آفرین گل پسرم
مامان سمانه
13 آذر 91 1:31
قبولتون باشه چقدرم خوش آب و رنگ شده