عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

کراوات

1391/8/30 10:15
نویسنده : مامان احسان
563 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوش تیپ مامانقلب

     یکشنبه عروسی ني ني شكلكحسین و نازنین بود(پسر خاله من) خیلی خوش گذشت امیدوارم خوش بخت بشن . بعد از ظهرش که داشتیم آماده میشدیم برای عروسی من کراوات های بابایی رو آوردم تا یکیشون انتخاب کنه که دیدم یکیشو برداشتی و رفتی سمت اتاق ما. آروم اومدم دنبالت میدونستم وقتی آروم جیم میشی حتما میخواهی یه دسته گلی به آب بدی .خلاصه دیدم رفتم سر کشوی دراور و قیچی رو درآوردی که من گفتم احسان چیکار میکنی مامانی ؟  گفتی مامان آخه من کراوات ندارم کراوات بابایی هم بلند تازه یک طرفش هم نازکه برای من خوبه همین طرفشو قیچی میکنم برای خودم بقیه اش هم برای بابایی .خلاصه بهت قول دادم که برات یه کراوات خوشگل بگیرم و دیروز این امر محقق شد اینم عکسهای گل مامان با کراواتش .ایشالله کراوات دامادیت مامانی قلب

بوووووووووووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مانی محیا
30 آبان 91 10:48
اشالهو قربون خودت و کراواتت
مامان سيد محمد سپهر
30 آبان 91 14:38
عزيزم چقدر خوش تيپ شدي .مي بوسمت
محبوبه مامان الینا
1 آذر 91 7:35
به به گل پسر عجب تریپی زدی با کراوات قرمزت انشاله کراوات دامادیت رو هم مامان مهربونت واست ببنده


انشاله
نوشین مامان آریا
1 آذر 91 14:01
عزیزم دلم چه ناز و خوش تیپ شدی گلم
زری مامان مهدیار
1 آذر 91 22:19
ای جانننن دلم براش آب شد
انگار که تو جلسه ی خواستگاری نشسته
تو عکس اولی هم عروس خانوم وارد شده و گل پسرمون از عروس خوشش اومده و تو دومی هم داره عین یه مرررررررررررد برای پدر عروس در مورد خودش توضیحاتی میده
ایشالا داماد بشی عزیزمممممممم


چه خوشگل نوشتی خاله ممنون
نسترن(مامان نیروانا)
2 آذر 91 0:11
وای وای....دلم اب شد خوشتیپ من...مامان جون برای پسرمون اشپند بدود توروخدا


چشم خاله جون حتما
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
2 آذر 91 11:26
مبارک باشه خیلی هم بهت می یاد
مامان نيروانا
6 آذر 91 9:16
كراوات خيلي بهت مياد عزيز خاله،‌ هزار ماشالا. منم مثل ماماني دعا ميكنم برا خوشبختي و دوماديت شازده پسر


ممنون خاله فریبای مهربون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
12 آذر 91 2:13
همیشه به شادی و عروسی ایشالا دامادی خودت گل پسر
مامان سمانه
13 آذر 91 1:33
مبارکت باشه خاله جون چقدرم بهت میاد شدی یه آقا پسر خوشگل خوش تیپ دختر کش