عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

زبل خان

1390/11/29 13:50
نویسنده : مامان احسان
672 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زبل خان                قلب

الهی مامان فدات بشم که صبح گریه میکردی تا من نیام اداره فدای اشکهات که هر وقت یادم میافته مثل الان گریه ام میگیره دوستت دارم مامانی باور کن اصلا دلم نمیخواد ناراحتت کنم ولی مامانی به کارم خیلی عادت کردم بعد از ٩ سال واقعا برام سخته که نیام سرکار ببخش منو مامانی . از چهارشنبه شب تا امروز صبح خونه مامان بزرگ اینا بودیم بنده خدا خیلی برامون زحمت کشید خدا سلامت نگهشون داره . دیشب کلی سر و صدا و شلوغکاری میکردی که یکدفعه بابایی عصبانی شد و به شما گفت اگه میخواهی سر و صدا کنی برو توی اتاق بازی کن سرمون درد میگیره ،اونوقت شما هم رفتیو دستش رو گرفتیو و گفتی بابایی بدو برو توی اتاق من میخوام بازی کنم سرت درد نگیره .... فدای اون زبونت بشه مامان بنده خدا بابایی دیگه نمیدونست باید دعوات کنه یا اینکه خندش رو کنترل کنه. میبوسمت عزیزم و بیصبرانه منتظرم برگردم پیشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان آویسا
30 بهمن 90 13:36
سلام عزیزم.خودت رو ناراحت نکن.همه مامان های کارمند از این مشکلات دارند.خدا خودش حافظ کوچولوهای ما باشه
رضا جونی
1 اسفند 90 13:03
(✿◠‿◠)  
سلام سلام
پنجشنبه تولدمه؛ توی وبلاگم تولد گرفتم،خیلی خیلی خوشحال میشم تشریف بیارید،@}; -تا شما نیاین شمعا رو فوت نمی کنم،بی صبرانه منتظر نگاه گرمتون هستم
______________0
______________0___-:¦:-
_____-:¦:--_____0
______________0__ ___ __-:¦:-
______________0
_____-:¦:-______ $
_____________$$$___-:¦:-
___________$$$_$$$
__________$$$___$$$________
_ __$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$
____$$$_______________$$$
_____$$$______()______$$$_ __-:¦:-
____$$$______$$ $______$$$
___$$$$$$$$$_$$$_$$$$$$$$$
_________$$$_$$$_$$$
___________$$$_$$$ ____-:¦:-
___-:¦:-_______ $$$
______________$___-:¦:-




salam mobarake
رضا جونی
1 اسفند 90 17:20
http://rezajoon.niniweblog.com
مامان سمانه
3 اسفند 90 1:28
قربونت برم که اینقدر باهوش خوش زبونی خاله کلی دوستت داره بووووووووووووووسسسسسسسسسسس گنده برای احسان شیرین زبون