عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

مامان من دلم تولد میخواد

1393/11/8 11:18
نویسنده : مامان احسان
700 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه خوشگلممحبت

    چند روزی بود که دائما میپرسیدی کی تولدم میشه و من هم برات میگفتم که تابستون و حالا خیلی مونده ولی بازهم سوال میکردی تا اینکه پریروز گفتی میدونم تولدم تیرماهه ولی خوب دلم تولد میخواد . خلاصه موقع برگشتن به خونه با هم رفتیم قنادی و یه کیک باب اسفنجیه کوچولو خریدیمو رفتیم خونه .بابایی هم برات یک موتور کنترلی خوشگل خرید و این شد تولد دلخواه شما جند تایی عکس هم با زور ازت انداختم آخه جدیدا اصلا تمایلی به عکس انداختن نداری ولی خوب من دوست دارم گاه گاهی چند تا عکس ازت بندازم .دوستت دارم ماهک خوشگلم محبت

 

 

در حال کمک به مامانی برای تمیز کردن کشمش قربون اون دستات

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)