عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

پارک ارم و قلعه سحر آمیز

1393/5/21 9:01
نویسنده : مامان احسان
825 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه من محبت

روز یکشنبه با خاله فاطی رفتیم یه مغازه عطر فروشی تا خاله یه عطر یا ادکلن بخره .اونجا اونقدر ادکلن های مختلفو تست کردیم تا دوتاشونو خریدیم .نزدیکهای ظهر هم بود که با رئیسم دعوام شد و حسابی بهم ریختم .بعد از بود که مامان جون زنگ زد و گفت بیاین بریم پارک ارم گفتم بهش خبر میدم همون موقع بود که احساس کردم سردرد لعنتیم داره شروع میشه .بعد زنگ زدم به مامان و گفتم نه نمیاییم سرم خیلی درد میکنه ولی مامان جون اصرار کرد و گفت بیا بریم حتما بهتر میشی من هم قبول کردم .بعد از ظهر مامان جون و باباجون و ماهان اومدن دنبالمون و رفتیم پارک .تا ساعت 11 شب بازی کردی ولی باز هم موقع برگشتن گریه میکردی که زوده نریم ولی واقعا دیگه دیر شده بود ساعت 12 بود که خوابیدی ولی من از سردرد و حالت تهوع نمیتونستم بخوابم .صبح هم موقع رفتن به اداره حالم بهم خورد و فهمیدم که میگرن لعنتی برگشته و دیگه بیدارت نکردم و موندم خونه الان هم که مینویسم با زور قرصه که چشمام بازه . مامانی دعا کن که حالم بهتر بشه .بغل

تا ظهر سعی میکنم چند تا عکسی که اونجا ازت انداختم رو بگذارم پس فعلا بایبای بای

 

 بفرمایید ادامه مطلب:

 

 

مامان جون و باباجون

این هم سوغاتی شما که مامان و باباجون از مشهر برات گرفتن البته به سفارش خودت

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

محبوبه مامان الینا
21 مرداد 93 11:48
خیر نبینه اون رئیس که باعث شده خواهر جون من سردرد بگیره و میگرنش اوت کنه معصومه جون هنوزم اذیت میکنه؟ بمیرم واست...خواهر اصلا تحویلش نکیر و به فکر خودت باش گلم
تاابددونفره
21 مرداد 93 18:46
سلام عزیزم.خوبی.بد نباشه دوستم.بو کردن زیاد عطر هم سردرد می یاره هاایشالا زودی خوب شی
مامان احسان
پاسخ
سلام دوستم ممنون .آره خودم هم فکر میکنم به خاطر همون بود
محبوبه مامان الینا
22 مرداد 93 7:19
سلام خواهری.صبح بخیر.امروز چطوری؟
مامان احسان
پاسخ
سلام عزیزم خدا رو شکر امروز بهترم
محبوبه مامان الینا
22 مرداد 93 8:33
منم خوبم.شکر خدا
مامان احسان
پاسخ
خداروشکر عزیزم
مامی کیانا
23 مرداد 93 8:49
اي بابا دعوا؟ بيخيال پس كاشكي پارك نميرفتي شايد با استراحت بهتر ميشدي الآن چطوري؟ اميدوارم ديگه اين سردرد هيچوقت سراغت نياد
مامان احسان
پاسخ
ممنون الن بهترم خداروشکر
•● Mah ●•
23 مرداد 93 20:10
دوستت دارم...
مامان احسان
پاسخ
ممنون عزیزم من هم همینطور
محبوبه مامان الینا
25 مرداد 93 9:20
سلام خواهری صبح تو هم بخیر.خوبی؟سردردت خوب شد؟
مامان احسان
پاسخ
سلام خواهر کمی بهترم خداروشکر
تا ابددونفره
25 مرداد 93 10:20
سلام عزیزمبه به خوشبحال آقا احسانتفریح و بازی و سوغاتی های خوشگلدست مامان جون و باباجون درد نکنه.خدا حفظشون کنه
مامان احسان
پاسخ
سلام ممنون دوست خوبم
مریم(پرنیا و بردیا)
25 مرداد 93 23:26
مامان احسان
پاسخ
دوستم کاش آدرس وبتون رو هم میگذاشتید
محبوبه مامان الینا
27 مرداد 93 12:45
سلام گلم
مامان احسان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
محبوبه مامان الینا
29 مرداد 93 7:47
سلام معصومه جون.کاش تو یه شهر بودیم و با هم برنامه میریختیم و میرفتیم میدویدیم خرید میکردیم گپ میزدیم خیلی بهمون خوش میگذشت
مامان احسان
پاسخ
کاشکی
دایی رضا
31 مرداد 93 18:29
سلام من 2 تا وبلاگ دارم ميخواهم با شما تبادل لينک و بنر يا لوگو کنم اول هر سه وبلاگم را لينک کنيد وبلاگ اول من نام لينک رضا01 اس سرگرمي آدرس http://www.reza01s.blogfa.com کد لوگو اگه قصد تبادل لوگو يا بنر داريد وبلاگ دوم من نام لينک آرتين جيگر دايي آدرس http://reza03a.niniweblog.com/ کد لوگو اسلایدر بعد به اين آدرس بياييد و بگوييد با چه اسمي لينکتان کنم http://www.reza01s.blogfa.com توجه شما در هر دو وبلاگم لينک ميشويد موفق باشيد
❀مامان علی خوشتیپ❀
1 شهریور 93 12:34
ای جانم.ماشاالله مردی شده احسان گلی واسه خودش خوبید شما؟بد نباشه؟ همیشه با شادی و گردش
مامان احسان
پاسخ
سلام سارا جان ممنون که باز هم به ما سر زدید .خداروشکر خوبیم .دوستت دارم دوست با سلیقه خودم
محبوبه مامان الینا
2 شهریور 93 7:18
سلام خواهر صبح بخیر.هنرهاتو رو نکرده بودی خب چند تا از کارهاتو میزاشتی ببینیم
مامان احسان
پاسخ
سلام گلم صبح شما هم بخیر .همشونو جمع کردم ولی حتما میگذارم
تا ابددونفره
2 شهریور 93 10:50
♥مرجان مامان آران و باران♥
2 شهریور 93 16:08
سلام معصومه جونمممممم همیشه به شادییی ببخشید دیر سر زدم بوسسسسسسسسس
مامان احسان
پاسخ
ممنون عزیزم دوستت دارم
بانو
3 شهریور 93 16:34
سلام برای کودک دلبندتان لالایی بخوانید. www.banoo.ir/post/974 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
محبوبه
4 شهریور 93 9:26
سلام عزیزم.خواهر به ما قول دادن ازمون آزمون گرفتن از استان ما 11 نفر بودیم که فقط 5نفر قبول شدیم مصاحبه و گزینش هم داره اما هنوز که خبری نیست!!!! بچه ها میگن نکنه سر کاری بوده اما من امیدم به خداست و دلم روشنه انشاله که درست شه و هر دومون هر چه سریعتر به حقمون برسیم
مامان احسان
پاسخ
امیدوارم عزیزم
مامان صدف
9 مهر 93 9:04
وقتی مجبور باشی تو محل کار با چند تا زبون نفهم سرو کله بزنی دیگه اعصاب برا آدم باقی نمیمونه. همیشه تو هر اداره ای یکی دوتا نخاله پیدا میشن. خودتو ناراحت نکن.
مامان احسان
پاسخ
دیگه از ناراحتی گذشته دارم جامو عوض میکنم البته اگر بگذارن