عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

رسیدن گذر نامه

1390/11/16 9:55
نویسنده : مامان احسان
468 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زیبای مامان niniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

بابایی الان زنگ زد و گفت گذر نامه ها رسیده درست توی دقیقه نود آخه آژانس امروز باید گذر نامه هارو میفرستاد برای ویزا خیلی خوشحالم مامانی کاشکی الان پیشم بودی تا با هم شادی میکردیم میبوسمت گلمچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان محیا
16 بهمن 90 10:27
خدا رو شکر دیدی گفتم..من برای رفتن به ایتالیا دقیقا همین برنامه مکه ام رو داشتم اما تا آخرش هم جور نشد. اما مکه فرق میکنه..
مامان حنا
17 بهمن 90 3:19
سلام گلم خوبید؟؟؟؟؟ تبریک میگم خوشحالم کارتون درست شده صورت ماه احسان عزیزم رو ببوسید دوستتون دارم
هلیا
17 بهمن 90 14:35
ممنون از بابت تبریکتون وبلاگتون خوشگله البته احسان کوچولو خوشگلش کرده
مامان سمانه
18 بهمن 90 3:29
وای که مامان احسان جون چقدر خوشحال شدم خدار و شکر قسمتت بوده بری و جور شد حتی تو دقیقه نود و بوس برای احسان جون
مامان صدف
18 بهمن 90 8:46
خدا رو شکر. خوشحالم که خوشحالی
مامان حنا
25 بهمن 90 3:24
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟ احسان جونم خوبه؟؟؟؟ از طرف من ببوسینش
مامان آویسا
30 بهمن 90 13:32
سلام عزیزم.مبارک باشه. انشاالله سفرهای خوب و خوشی باهم داشته باشید.پسر گلی رو هم ببوس