عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

پیراهن مردانه

1390/11/11 9:08
نویسنده : مامان احسان
724 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرد کوچولوی من ماچ

دیروز برات یه پیراهن مردونه کوچولو خریدم خودم که کیف کردم وقتی تنت کردی بابایی هم همینطور کلی ذوق میکردی حتی به خانم دشتی همسایمون هم نشونش دادی ولی بازم طبق معمول نذاشتی ازت عکس بگیرم حالا یه عکس از کوچولوییات که از حمام اومده بودی رو برات میگذارم خودم که عاشق این عکستم بوووووووووووووووووووووووووووس-قلب


وقتی تازه از حمام اومدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان ارمیا
11 بهمن 90 9:33
سلام. مبارکش باشه گلم. ممنون به ما سر زدین. من کارمند وزارت بازرگانی هستم یا بهعبارت دیگه وزارت صنعت معدن و تجارت حالا.
مامان آیلین
14 بهمن 90 3:37
چه گل پسری داری.. از طرف من ببوسش