عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

نذری

1392/9/13 9:33
نویسنده : مامان احسان
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه من قلب

چند روزیه که سرفه میکنی و تب و آبریزش بینی و خلاصه حال و احوال خوبی نداری .دیروز و امروز هم رفتی پیش مامان جون موندیو و مهد نیاوردمت تا کمی استراحت کنی .جمعه هم مثل پارسال شله زرد پختمو و با هم بردیم و پخش کردیم شما هم توی تزیین روی شله زردها حسابی کمکم کردی .مامانی امیدوارم همیشه تنت سالم و لبهات به خنده شکوفا باشه دوستت دارم عشق مامان .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مرجان مامان آران و باران
13 آذر 92 21:07
قبول باشه عزیز دلمممممممممممممممم چقدرم زیادددددددددن خوشبحالتونن خوش باشید عزیزممم
مامان آویسا
16 آذر 92 9:21
قبول باشه عزیزم. انشاالله احسان جون هم زود زودی خوب شه
مامان احسان
پاسخ
ممنون نسرین جان
مامی کوروش
16 آذر 92 9:35
معصومه جون نذرتون قبول باشه عزیزم
مامان احسان
پاسخ
ممنون عزیزم دلم خیلی براتون تنگ شده
زری مامان مهدیار و صدرا
16 آذر 92 20:09
عزیز دلم نبینم مریض شدی مرد بزرگ خدا قبول کنه معصومه جونم
مامان احسان
پاسخ
ممنون گلم خدا رو شکر پسرم بهتره
محبوبه مامان الینا
17 آذر 92 8:09
نذرت قبول عزیزم چقدر دلم شله زرد خواست
مامان احسان
پاسخ
وای کاش نزدیکم بودی برات میاوردم
مانی محیا
17 آذر 92 14:40
من شله زرد میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
مامان احسان
پاسخ
خوب بیا خونمون برات درست کنم گریه نداره که گلم
مامان صدف
24 آذر 92 10:24
قبول باشه. به به چیم پخته.
ستارگان آسمان من
28 آذر 92 2:12
قبووول باشه گلممممم وای من خیلی وقته نیومدما
مامان احسان
پاسخ
ممنون گلم