عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

آرایشگاه مردونه

1392/7/9 11:30
نویسنده : مامان احسان
585 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام ماه منقلب

   دیروز موقع برگشتن از اداره به سمت خونه توی سرویس باهات درمورد آرایشگاه مردونه و اینکه هر کسی که مرد شده باشه و بزرگ شده باشه میره آرایشگاه مردونه صحبت کردم .همینکه رسیدی به بابایی گفتی من میخوام برم آرایشگاه مردونه و با بابایی باهم بردیمت آرایشگاه مردونه .آقایی که موهاتو کوتاه کرد خیلی مهربون و فرز بود سر ١٠ دقیقه اونقدر موهاتو خوب کوتاه کرد که دلم میخواست میشد و موهای منو هم کوتاه میکرد .خداییش مردها خیلی بهتر از زنها مو کوتاه میکنن مرتب و قشنگ .شما هم مثل یک تیکه ماه آروم نشسته بودی و هر از چندگاهی از توی آینه به منو بابایی لبخند میزدی .اونجا که روم نشد ازت عکس بندازم ولی وقتی رسیدیم خونه بازور دو سه تایی ازت انداختم که میگذارم برات .

بفرمایید ادامه مطلب :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مرجان مامان آران
8 مهر 92 11:13
مبارکهههه کوتاهی موهات خوشگلممممممممم


ممنون عزیزم
محبوبه مامان الینا
9 مهر 92 7:52
سلام صبح زیبای پاییزیت بخیر خواهر جونم
عکس احسان جونو نذاشتی که؟!


سلام گلم صبح زیبای شما هم بخیر چشم میگذارم تا ظهر
محبوبه مامان الینا
9 مهر 92 11:36
من به فدای گل پسر خوش تیپ میشه بگی کجای این خونه ریخت و پاشه؟1پس ریخت و پاش ندیدی
مامان آویسا
10 مهر 92 8:47
آقای خوش تیپ!یه امضا میدی؟


خاله جون هزار تا بوس میدم
محبوبه مامان الینا
10 مهر 92 9:28
سلام خواهر جونصبح بخیرامروز 1/5دیر اومدم سرکار الینا تب شدیدی کرده بود موندم پیشش دیشب هم تا صبح بچه م بیدار بود و هزیون میگفتاما خداروشکر الان بهتره معصومه جون اتفاقا اون شبی که با همسر در مورد تو صحبت میکردم بهش گفتم کاش تو یه شهر بودم باهاش
راستی اتفاقی افتاده عزیزم؟


الهی بگردم چی شده دخمری خیلی مراقب باش پاییز هوا خیلی متغیره .هر چی میام وبت باز نمیشه .نه گلم چیزی نشده ولی دلم برات خیلی تنگیده
مانی محیا
14 مهر 92 8:43
به به عجب شازده پسری.بوووس
محبوبه مامان الینا
14 مهر 92 8:47
سلام معصومه جون صبحت بخیر عزیزم من خوبم اما الینا از دیشب دل درد گرفته دوباره بردمش دکتر یه سری دارو تجویز کرد!
محبوبه مامان الینا
15 مهر 92 12:55
سلام خواهر جونمدوست دارم فراووووووووووووون


ما بیشتر