عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

بوی ماه مهر

1392/7/1 10:13
نویسنده : مامان احسان
330 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ماه من قلب

    امروز صبح لباس فرم جدیدت رو پوشیدی موهاتم آب و جارو کردیو و کیف 4a.gifبن تنت رو هم روی دوشت انداختی و با هم رفتیم مهد .دم در مهدتون کلی بادکنک زده بودن و از زیر قران ردتون کردن و یه آبمیوه و کلوچه هم دادن بهتون .گلم خیلی خوشحال بودی امیدوارم دانشگاه رفتنتو ببینم عزیزم .

Gifs Animés je taime 79

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مانی محیا
1 مهر 92 10:23
ایشالا ایشالا ایشالا
مرجان مامان آران
1 مهر 92 16:53
ایییی جونم قربونش برم ایشالاااااااا لباس دامادیش


خدا نکنه خاله جون
محبوبه مامان الینا
2 مهر 92 10:22
سلام معصومه جونم
جداً شبیه من بود؟! ههههههه حالا بنده خدا به خودش شک کرده که چه شکلیه که شما اینقدر نیگاش میکنی
چقدر دلم خواست همشهری میبودیم


منم دلم میخواست که میتونستیم کنار هم باشیم
مامی کوروش
2 مهر 92 11:26
انشا... همیشه سلامت باشی عزیزم
خیصوصی


ممنون گلم
مامان آویسا
2 مهر 92 14:39
به سلامتی عزیزم. انشاالله به دانشگاه رفتن با یه عالمه بوس


ممنون خاله جون
بیمه سامان
2 مهر 92 14:48
بچه ها شیشه عمر و سرمایه زندگی پدر و مادرند. بیایید برای شیشه عمرتان سرمایه گذاری کنید.پس از پرداخت حداقل 10 سال حق بیمه عمر، اندوخته قابل تبدیل به مستمری داشته باشید. با خرید یک بیمه نامه عمر در جشنواره بزرگ سامان شرکت کنید. فقط با تکمیل فرم در سایت www.bestlifeinsurance.ir (لطفا در فرم اسم وبلاگ را وارد کنید تا با خرید بیمه نامه عمر یک بیمه نامه آتش سوزی و حوادث خانواده جایزه بگیرید.) بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان
زری مامان مهدیار
2 مهر 92 21:41
الهی که باعث افتخارت بشه این پسر دوست داشتنی


ممنون گل پسر های شما هم همینطور
محبوبه مامان الینا
3 مهر 92 11:33
سلام نازنینمخوبی عزیزم؟ مهدشوت از ساعت 7 هست تا 14/30 اما من الینا رو 7 میزارم تا 10 یا 10/5 شهریه هم هنوز اعلام نکردن اما علی الحساب 200 دادیم گفتن واسه 9 ماه تقریبا 450 یا 500 میشه حالا چه بچه بره چه نره باید کل شهریه 90 ماه رو بدی! آخه من میخواستم فقط تا عید بره مهد
محبوبه مامان الینا
3 مهر 92 11:34
شهریه اونجا چجوریه خواهر جونم؟
مامان صدف
8 مهر 92 9:37
سال دیگه برا رفتن به کلاس اول چه کیفی کنی. من که برا کلاس اولی صدف لحظه شماری میکنم