عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

ست کردن

1392/2/23 11:26
نویسنده : مامان احسان
403 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین زبون مامان قلب

   چند روزیه که رفتی توی خط ست کردن لباسهای من و خودتو و بابایی .هر چی که من میپوشم سریع میپرسی مامان چیو با چی ست کردی ؟مثلا دیشب که من یک شلوارک سرخابی با یک تیشرت سرخابی پوشیده بودم با یک قیافه جالبی اول سر تا پای منو ور انداز کردیو پرسیدی : مامان این شلوارک با تیشرتتو با هم خریدی یا اینکه جدا بودن تو با هم ستشون کردی و من با کمال تعجب از این حرفت گفتم نه مامان خودم با هم ستشون کردم که در جوابم گفتی پس از این به بعد باید برای من هم همین کارو بکنی و بعدش سریع شلوارتو در آوردی و گفتی پس برو یک شلوار آبی برام بیار تا با بلوزم ست بشه . مامان فدات شم  قربون اون زبونت بشم گل مامان .ایشالله دامادیت مادرماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

نیلوفر
24 اردیبهشت 92 0:00
____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ خدا حفظش کنه ما آپیم خاله جونم
محبوبه مامان الینا
24 اردیبهشت 92 12:34
سلاااااااااااااااااااااااااام مهربونم عجب پس گل پسری افتاده تو خط ست کردن ااااااااای جونم خببببببمامانی میبینم که حسااااااااااااابی تو خونه تیپ میزنی و دل میبری؟!!!! معصومه جون با دل پاکت واسم دعا کنم یه مسئله ای هست که خیلی نیاز به دعای خیر دارم البته نگران نشو مسئله خیر هستش واسه منتروخدا دعا کن واسم
مرجان مامان آران
24 اردیبهشت 92 18:05
قربونت برمممم بلا شدييييييي خاله جون
مامی کوروش
25 اردیبهشت 92 9:51
عزیزم ممنون که به ما سر زدی و مرسی از لطفت خصوصی ات رو چک کن دوستم
مامی کوروش
25 اردیبهشت 92 14:53
چه جالب عزیزم من هم همون بانکم
زری مامان مهدیار
26 اردیبهشت 92 18:22
عزیز دلمممممممم چه با سلیقه
مامان نیروانا
31 اردیبهشت 92 11:08
قربون شادوماد خوش تیپ!