عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

برای گلم

1391/10/24 10:21
نویسنده : مامان احسان
615 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل مامان قلب

    امروز خیلی دلم برات تنگ شده مامانی آخه چند روزی بود که پیش هم بودیم و باز هم من بد عادت شدم و دوری ازت برام سخت . الان که دارم مینویسم ساعت حدودای ١٠ صبحه دو یا سه ساعت دیگه میام دنبالت و میارمت پیش خودم ولی نمیدونم چرا امروز اینقدر بیتابتم گلم .مامانی این چند روزه حسابی تحویلم گرفتی و هر چند دقیقه یکبار صورتم رو پر از بوسه میکردیو  با اون صدای قشنگت میگفتی: مامانی دوستت دارم. عاشقتم. قد تموم دنیا دوستت دارم و من لذت میبردم از این همه عشق . ازاین همه مهر . مامان فدای دلت بشم که اینقدر نازی گل مامان .صبحها هم که من دلم میخواست یه کمی بیشتر از روزهای دیگه بخوابم میومدی صورتم رو غرق بوسه میکردیو آروم صدام میکردی منم بیشتر خودمو به خواب میزدم که تو بیشتر بوسم کنی .پسرم گلم نفسم عاشقتم .قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

نوشين مامان آريا
24 دی 91 11:12
عزيز مهربون هزار تا بوسه مامانو حسابي غرق شادي مي كني عزيزم عكس گل پسري هم مثل هميشه ناز و نمكي
محبوبه مامان الینا
25 دی 91 11:16
واقعا بودن در کنار گلهای زندگیمون چه لذتی داره
مرجان مامان آران
25 دی 91 11:17
عزیز دلممممممممممممم چه پسر مهربونیییییییییی خدا هر دوتونو حفظ کنههههههه
مرجان مامان آران
27 دی 91 18:06
_-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشی مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) اپ کردیمممممممممممم بیایین پیشموننن
مرجان مامان آران
28 دی 91 10:24
خصوصی عزیزم
زری مامان مهدیار
30 دی 91 0:17
عزیزمممممممممممممم مامانی نازنین دلت تنگ شده بود؟ چقدر به پسرمون خوش گذشته این چند روزه خدا رو شکر
عمه ی لارا
30 دی 91 14:52
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*