عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

مامان بی خبر

1391/9/13 10:13
نویسنده : مامان احسان
383 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلی مامانني ني شكلك ني ني شكلك

    امروز صبح که از خواب بیدار شدی ساز مخالف میزدی که مامان من کاپشن توت فرنگیمو نمیپوشم سویشرت قبلیمو میخوام من هم به حرفت گوش دادمو و هر لباسی که خودت گفتی رو تنت کردم یک بلوز سرمه ای با یک شلوار یشمی و سویشرت طوسی فکرشو بکن چی میشه! البته زیرش هم لباس فرمتو پوشدی . همین که رسیدیم دم در مهد خاله مینا اومد و شمارو گرفتو بعدش هم پرسید با همین لباسها ازش عکس بندازیم دیگه ؟ منو میگی برق از سرم پریدگفتم مگه امروز وقت عکاسیشونه گفت بله گفتم پس من یک دست لباس خوشرنگ میگیرمو براش میارم ولی خاله گفت نمیشه آخه عکاس ساعت ٩ میاد . مغازه ها هم که تازه ساعت ١٠ باز میشن خلاصه از صبح کلی غصه خوردم ولی چه میشه کرد .به خاله مینا هم که گفتم چرا به ما خبر ندادید گفت روی برد زدیم ولی چون من دیروز با عجله اومدم دنبالت متوجه برد نشدم .الان هم خاله مینا برای اینکه من خیلی غصه نخورم بهم زنگ زد و گفت لباسهاش خیلی هم قشنگه نگران نباش عکسهاش خوب میشه .امیدوارم .عکسهاتون هم با موضوع شب یلداست.قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان همای مسیحا جونی
13 آذر 91 11:02
سلام مامان مهربون. مطمئن باش عکساش قشنگ میشن مسیحای من توی مسابقه نی نی فشن شرکت کرده. اگه دوست داشتی یه سری بزن و بهش رای بده. بوس واسه نی نی ماهت http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
13 آذر 91 11:08
از این اتفاق ها برای من هم افتاده نگران نباشید اتفاقا عکس ها خیلی زیبا تر میشه
مامان سمانه
18 آذر 91 3:42
عزیز دلم تو همه جوره قشنگی اینم برای خودش یادگاری میمونه از حسن انتخاب گل پسری
نوشين مامان آريا
18 آذر 91 9:11
عزيزم پسرنازت هر چي بپوشه بهش مياد. راستي يه سوال دارم شما از چه سني احسان جونو مهد گذاشتيد
مامان نيروانا
20 آذر 91 13:42
احسانم خوش تيپ و خوشگله،‌مطمئنم عكساش قشنگ ميشه. ناقلاي جيگر خاله، فداش