عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره

خاطرات احسان مامان

سایپا

1396/8/29 9:16
نویسنده : مامان احسان
421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه خوشگل من
هفته گذشته رفتیم خونه خاله محبوبه اینا و تو و پویا کلی با هم بازی کردید .چون خونشون نزدیک پارک لاله است عصر هم رفتیم پارک لاله و شما بدمینتون بازی کردید ولی هر کاری کردم نتونستم یه عکس درست و حسابی ازتون بندازم . روز چهارشنبه هم از طرف مدرسه رفتید بازدید از کارخونه سایپا .برات خیلی جالب بود .اون شب همش در مورد ماشینها و خط تولیدشون صحبت میکردی. اولش نمیخواستم بگذارم که بری ولی بعد دیدم خودت خیلی مشتاقی.دیروز هم رفتیم خونه نوشین دختر دایی من .برای پسرش کارن یه سگ کوچولو خریدی یه دونه هم برای خودت که به قول خودت شبها باهاش بخوابی .چند تا عکس خانومتون گذاشته می گذارم برات .چند تا دیگه هم برای دیروزه .دوست دارم مهربون من.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان صدرا
29 آبان 96 14:23
خدا حفظش کنه
مامان احسان
پاسخ
ممنونم عزیزم