عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره

خاطرات احسان مامان

اردو

1395/8/23 12:53
نویسنده : مامان احسان
911 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامانبغل

 امروز توی این آلودگی هوا بردنتون پارک ژوراسیک و من نگرانتم عشقم .دیشب با مدیرتون و معلمتون هم صحبت کردم که نبرنتون ولی گفتن نمیشه از قبل هماهنگ کردن و من هم نتونستم که متقاعدت کنم که نری .امیدوارم که اذیت نشی گلم و به سلامت برگردید .محبت

عزیز دلم امسال خیلی روانتر از پارسال مشق مینویسی و کمتر بهانه میگیری و خانم معلمت هم خیلی راضیه ازت خداروشکر .زیبا

شبها موقع خواب اول آیت الکرسی رو میخونی و بعد با صوت قرآنی البته به قول خودت سوره توحید رو میخونی .قرآن نگهدارت باشه مادر. بغل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

محبوبه مامان الینا
24 آبان 95 10:03
خدا پشت و پناه گل پسر نازمون باشه