عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

تعطیلات عید فطر

1394/4/30 15:32
نویسنده : مامان احسان
715 بازدید
اشتراک گذاری

بغلسلام ماه خوشگل مامانبغل

   برات بگم از این چند روزه و حکمت خدا .

روز چهارشنبه بابایی بهم زنگ زد و گفت حاضری این چند روز رو بریم رامسر من هم که از خدام بود گفتم آره با چی ما که الان ماشین نداریم گفت با یه تور مسافرتیه شاد .خلاصه زنگ زد و ساعت حرکت و شرایط تور و سوال کرد و قرار شد جمعه صبح حرکت کنیم و دوشنبه عصر هم بر گردیم . خلاصه من هم کمی وسایل پنج شنبه آماده کردم و قرار شد که بابایی زنگ بزنه و هماهنگ کنه که مارو کرج سوار کنن .ظهر پنج شنبه بود که بابایی زنگ زد و گفت که هر چی تماس میگیرم جواب نمبدن .شماره رو به من هم داد ولی بی فایده بود جواب نمیدادن .خلاصه کلی دلگیر و ناراحت شدیم و سفرمون کنسل شد . روز عید فطر رو من و شما و بابایی ناهار رفتیم خونه مامان جون اینا و عصر هم رفتیم خونه خاله محبوبه پیش دوست جونت پویا .خاله محبوبه مهربون اون شب خیلی زحمت کشیده و بود و به هم خیلی خوش گذشت بعد شام هم شما دوتا وروجک و برداشتیم و رفتیم پارک ارم تا 12.30 شب اونجا بودیم که یهو گرد و خاک شد . همسر خاله محبوبه زحمت کشید و ما رو تا یکجایی رسوند ولی تو همش به بابایی اصرار میکردی که بابا زوده نریم ولی واقعا هوای بدی بود .ساعت 1 بود که رسیدیم خونه .روز یکشنبه بود که طوفان شد و بارون خبلی شدیدی بارید به طوریکه کسانی که شمال رفته بودن خیلی اذیت شدن و خیلی ها هم توی جاده مونده بودن یا سیل اونا رو با خودش برده بود .واقعا وحشتناک بود .اونجا بود که به حکمت خدا پی بردیمو خداروشکر کردیم که جور نشد که بریم شمال .ولی خوب در کل تعطیلات خیلی خوبی بود و کلیخوابیدیم و استراحت کردیم .دیشب هم رفتیم خونه عمو حسین و با حنانه جونت حسابی بازی کردی .شاد باشی گلم .محبت

اتاق پويا و كند و كاو احسان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

محبوبه مامان الینا
4 مرداد 94 13:32
سلام خواهری جون. واقعا من از ته دل اعتقاد دارم که هییییییچ کار خدا بی حکمت نیست ..... خدا رو شکر که تعطیلات خوبی داشتین
مامان احسان
پاسخ
واقعا همینطوره . ممنون عزیز دلم دوستت دارم
همراه رایانه
29 مرداد 94 13:47
با سلام همراه رایانه مرکز پاسخگویی به مشکلات کامپیوتر وموبایل به صورت شبانه روزی ،حتی روزهای تعطیل تلفن تماس 9099070345 www.poshtyban.ir
مامان صدف
21 شهریور 94 16:07
باورت میشه این اتفاق برای ما هم افتاد؟!!! الان که یاد اون روز میفتم تنم مور مور میشه. ما هم تصمیم داشتیم بریم و اصلا نمیدونم چرا و به چه دلیلی منصرف شدیم. تقدیرمون این بود که زنده بمونیم.
مامان احسان
پاسخ
قربون خدا