عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

سال نو

1394/1/11 11:13
نویسنده : مامان احسان
1,001 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه خوشگلم بغل

   عيدت مبارك ماماني بوس.اميدوارم سال 1394 سالي پر از شادي و موفقيت و تندرستي برات باشه محبت.امسال هم مثل هر سال ديد و بازديد عيد رو داشتيمو چند روزي هم سركار بوديم من و شما با هم .به شما كه به گفته خودت داره حسابي خوش ميگذره . دائما تلويزيون شبكه پوياست و شما هم جلوي تلويزيون .اليته يه لگوي جديد هم برات خريدم كه اون هم وقتتو حسابي پر كرده .از بس كارتون زورو رو دوست داري خودتو زورو ميدوني و به هم ميگي سيمي يوريتا هر چي هم بهت ميگم سيني يوريتا قبول نميكني البته چند تا كلمه ديگه رو هم خيلي شيرين ادا ميكني مثل تهويه كه ميگي ههويه ،ماهيه قزل آلا كه ميگي قزل لالات .چند تايي هم عكس از قبل از عيد و توي عيد دارم كه برات ميگذارم .

يه روز كه رفته بوديم كرج خريد:

گلهاي بهاري و گل هميشه بهار من :

سفره هفت سين امسالمون :

من عاشق اين تيپشم با زير پوش و شورت :

احسان و رادين بچه دختر عمو و پسر عموم 

و احسان در پارك و قايق سواري توي استخر پر از ماهي

 احسان كارمند كوچولو:

و در آخر احسان كنار سفره هفت سين رستوراني كه براي شام رفته بوديم اونجا

محبتشاد باشي گلممحبت

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

محبوبه مامان الینا
15 فروردین 94 10:34
ای جان با شورت و زیرپوش شبیه مرد بزرگا شده
مامان احسان
پاسخ
ممنون محبوبه جونم
مامان صدف
19 فروردین 94 13:44
احسان جون دعا میکنم امسالت بهتر از پارسال و سال های گذشته باشه و در پناه خدا و زیر سایۀ پدر و مادر مهربونت در امنیت و آرامش کامل شاد و خندون زندگی کنی
مامان احسان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفتون به همچنین برای شما
Mah
22 فروردین 94 15:58
سلام عزیزم. سال نو با تاخیر مبارک... دوستت دارم... هنوز به یادت هستم...
مامان احسان
پاسخ
سلام عزيزم ممنون ما هم همينطور
مانی محیا و دوقلوها
22 فروردین 94 19:23
عزیزم به به چه عکسایی. شاد شدم. بووووس
مامان احسان
پاسخ
ممنون مریم جان امیدوارم همیشه شاد باشی
طراحی قالب
4 اردیبهشت 94 18:48
طراحی قالب سفارشی با عکس کوچولوی نازتون